Falla med Stil


Kate och Gabrielle - om min monstergubbe någonsin skulle få för sig att ta på sig en klänning.


Gårdagens rollspelssession kan inte ha varit lätt för Max, som för första gången agerade spelledare. Först ljuger Kate (Tobias) för sin överordnande och sätter sig själv i klistret. Sen springer hon iväg när hennes hem invaderas av en galning och hans betjänt som hade ett uppdrag att leverera. Vid en konfrontation får hon panik och hoppar ut genom ett fönster på 40:e våningen. Hon hamnar i koma i två veckor.

När hon väl vaknat upp igen går allt som smort - tills jag, Gabrielle, får för mig att hoppa mellan två byggnader. Vad tror ni händer? Jo, jag fumlar och ramlar ner. Och hamnar i koma.

Sen gav vi upp och gick hem.


Kommentarer
Postat av: amelie

nördigheter var verkligen ordet ^_*

2010-07-09 @ 13:53:28
URL: http://amelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0