Högklackad Present

               

När Amelie skuttade in i min lägenhet för skräpmatsätande och filmtittande hade hon ett pilemariskt leende på läpparna. I handen höll hon en skokartong.
"De är för små för mig," var allt hon sa när hon räckte mig lådan.
Ivrigt slet jag av det guldiga presentsnöret och tappade hakan när jag såg vilka skor som låg inuti.
"Men det är ju dem jag valde!" Nelly.com har varit skyldiga Amelie ett par skor i över ett halvår nu, och tidigare i veckan verkade det äntligen som att de insåg att det var dags att göra något åt det. Så Amelie fick välja ett par nya skor istället, eftersom de gamla verkade omöjliga att skaka fram. Hon ville att jag skulle hjälpa henne att välja, och jag mejlade säkert ett dussin av förslag till henne - men de här var mina favoriter.
"Kolla storleken."
37. 37?! Det är ju min storlek!

Tydligen hade Amelie fått lov att välja två par skor istället för ett som en ursäkt för att hon fått vänta abnormt länge. Och av någon konstig anledning valde hon att ge ett av paren till mig. Vem behöver en stor bekantskapskrets när man har några få vänner som är så här kopiöst underbara?

               

Tack, tack, TACK! Amelie, you reek of awesomeness.

Kommentarer
Postat av: amelie

kände mig sjukt busig under hela veckan då jag planerade allt och när du blev så glad så kändes det verkligen som att jag lyckades med överraskningen ^_* tror nog att jag blev minst lika glad som du !

2010-07-20 @ 16:08:49
URL: http://amelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0