Of Corset Is!

Nu har två av mina korsetter äntligen kommit, och de är så himla fina! Jag får passa mig, annars kommer nog detta bli ytterligare en onödig grej som är så tillfreställande att köpa trots att man redan har femtioelva stycken. För de är ju inte samma! Och de är ju fina!

               

Svart, enkel, stilren med stålskenor som smiter åt och gör en 10 cm smalare. Man får löjligt bra hållning i en sådan här kan jag lova! Det är lite synd att den inte sitter jättebra över bysten. Jag skulle behövt ännu större bröst för att fylla ut den ordentligt, och Moder Natur har inte direkt snålat när hon gav mig de jag har.   

               

Den andra är närmast svulstig med spets och guldbroderier. Den är fantastisk vacker och jag känner mig som en sensuell adelsdam när jag struttar runt i den.

De är så underbara och jag vill ha ännu fler! Jag köpte de här på Corsets-Uk, och ska du ha en korsett så kan jag rekommendera den här butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0