Ringrosting

Oj, oj, oj vad längesen det var jag fixade med bloggdesign. Det är nästan sorgligt hur dålig jag är på det här. Fast det kommer väl efterhand. Precis som själva bloggandet. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. En vanlig, grådassig dagboksblogg? En nischad temablogg? En ambitiös blogg som uppdaterar minst två gånger om dagen eller bara när jag känner för det? Det hade varit roligt om så många som möjligt hade funnit glädje i att läsa det jag skriver, men hur kommer man dit? Skulle jag ens klara av att ha mer än 20 läsare utan att falla offer för min egen skrivkramp? Vem vet.
Vi får väl se hur det går, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Amelie

JAG LÄSER! :D

2010-07-06 @ 11:37:34
URL: http://amelie.devote.se
Postat av: Karoline

Woohoo! :D

2010-07-06 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0