Idag Spenderade Vi Pengar. Som Vanligt

             

Efter att ha köpt en ny DVD-spelare har Jonas fått spatt och dragit fram alla sina undanplockade högtalare för att sätta upp surround-systemet. Dock behövde han fästen för att kunna sätta upp dem på väggen, så idag bar det av till IKEA. Jag köpte även lite nödvändiga saker som tamponger, solskydd, födelsedagspresent till lilla Elvira och tejp för att hålla kläderna på plats. Tejp-remsorna ligger i en jättesöt liten ask! Nästan värt att köpa dem bara för fodralets skull.

Att traska runt på Väla är alltid kul, men satan vad varmt det var! Mådde fruktansvärt dåligt och vinglade runt som som yr höna. Tack och lov blev det bättre efter lite mjukglass och ett glas smaklös äppeljuice, men jag mådde inte helt bra igen förrän jag slängde mig i poolen hemma hos mamma och pappa.

Kvällen verkar hädanefter bestå av Serenity, nachochips med ostsmak och Jonas som febrilt pillar med kablar och ljudutrustning. Simpelt, men ack så trivsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0